CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 november 2009

|| Det tar aldrig slut

Jaha, då var det min tur då. Låg och vred och vände mig länge i natt utan att kunna somna. Kände mig varm och orkeslös så gick upp och tog tempen. Javisst, 39 grader.
Va är detta? Feber smittar ju inte så det måste vara något annat.
Kan ju iofs ha att göra med att jag knappt sovit på flera dygn?
Vad vet jag. Riktigt sliten känner jag mig idag iallafall.
Skit också!

Hampus är piggare iallafall. Men det märks att han ännu inte är helt återställd. Han är såå gnällig.
”mamma mamma mamma mamma mamma mamma”
(med den värsta gnälliga ton man kan tänka sig)
Det är ungefär det enda jag hör idag… :(
Förstår att han har de jätte jobbigt när han inte är pigg.
Och det är ju såå typiskt att jag ska bli sjuk precis nu då!

Det är inte lätt jämt.

Nu sover mina små iallafall så jag ska försöka mig på en tuppis jag med!

Later!

0 kommentarer: