CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 november 2009

|| Tröttare än tröttast

Åh jag är så seg idag! Orkar inte ta mig för någonting, men det skulle behövas fixas en hel del med allt möjligt.
Barnen sover, mannen sover, hunden sover… Alla utom jag.
Men jag kan inte gå och lägga mig mitt på dagen för då blir allt förstört, då blir jag, om möjligt, ännu segare.

Det är det här jädra skitvädret som ställer till det!
regn, regn, regn.
Har inte sett solen på en evighet känns det som.


Längtar till nästa helg.
Då blir det Ullared och Gekås för hela slanten.
Julklappar, julklappar! :D
Kriss stannar hemma med kidsen, han är inte så road av det där.
Så det blir jag, svärmor och hennes karl.
Det blir nog jätte trevligt.
Och ja, jag har varit där förr. Men nej, jag vet INTE vad vi ger oss in på när vi åker till Gekås LÖNEHELGEN innan jul!
Det återstår att se ;)
En annan trevlig sak är att min pappa med familj även ska dit samma helg så vi ska passa på att ses en snabbis iallafall!
Visste inte att dom skulle dit när vi bestämde detta så det var ett riktigt sammanträffande, med tanke på att de åker 80mil (enkel resa) för att komma dit.  Galet! ;)

0 kommentarer: