CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 november 2009

|| Today

Dagen har som vanligt inte varit så händelserik.
Dom vanliga “sysslorna” som att tvätta och diska är avklarade, vi var en sväng till svärfar och Delice och vi har varit ute en runda.
Hampus är piggare idag dom stunder han är vaken, men han kräver fortfarande mycket sömn. Han är jätte hes och gnällig så
jag gissar att han har ont i halsen.
Han får vara hemma imorn, men på onsdag blir det dagis igen.
Oroar mig redan..

Novalii tog en tuppis i  sin hörna idag.
Dags att hämta hem hennes spjälsäng nu snart för hon börjar bli lång för vaggan :)
Ska bi kul att se hur länge hon kan ligga i det övre läget på spjälisen. Hampus var jag tvungen att sänka runt 4 månader har jag för mig, för då började han rulla runt och försöka dra sig upp.
Förhoppningsvis fattar inte Novalii det än på ett tag!

PICT2408 PICT2409

Medans brorsan sov middag busade vi lite i sängen.
Det är så roligt nu när hon skrattar åt allt man gör!
<3

PICT2423 PICT2419 PICT2420

1 kommentarer:

Ajdins mamma sa...

Nu är det tider då varje krona är guldvärd och alla extrapengar är varmt välkomna.
Du har chansen att vinna 500SEK i kontanter. Besök min blogg för mer information.