CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 november 2009

|| Segstartad

Helt otroligt att jag sitter här och jäspar trots att jag kan ligga och dra mig i sängen hur länge som helst känns det som.
Var iofs uppe i ottan och ringde FK. Men barnen sov så kunde lugnt lägga mig på kudden en stund igen.

Idag blir det att fortsätta stöka här hemma.
Baka pepparkakor och lussebullar ska vi också göra. Vill ha det klart till advent och imorgon hinner jag ju inte, för då ska jag ju till… ULLARED!! :D
Längtar så!
Pratade med min pappa här om dagen. Dom hade varit veckan INNAN löning i november förra året… Då hade dom slagit försäljningsrekord! Ska bli spännande att se hur länge vi får stå i kö imorn! ;) Men jag ser fram emot det ändå!
Ska blir kul att få träffa pappa lite också! Det händer ju inte varje dag!

Nu ska jag göra lite nytta!
Later!

PICT2644
Hampe med favvo frukosten,
Macka, smö, ott och yaagurt ;)


PICT2632 PICT2636PICT2639
Novalii hittade sina fötter tidigt, men verkar inte tröttna på dem! Helt otroligt att dom kan soppa in foten i munnen utan någon som helst ansträngning! :)

0 kommentarer: