CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 november 2009

|| Sjukling

Hampus var trött och grinig från första stund idag.
Det syntes på honom att han inte var riktigt kry i morse.
Kl 12 somnade han och kl 15 var jag tvungen att väcka honom,
3 timmar brukar han verkligen inte sova på dagen!
Han var genomsvettig och skakig när jag tog upp honom och hjärtat bankade på fort. Tog tempen. 40.3!!
Min stackars lilla skrutt!
Han fick lite Alvedon och tempen sjönk sedan till 39.3, kanske en aning mer där efter för han blev lite piggare ett tag.
Nu när jag nattade honom så kändes han varm igen så jag gav honom lite mer Alvedon och hoppas att han ska få sova av sig detta nu. Inte alls kul när det är så här!
Hampus är *peppar peppar* nästan aldrig sjuk.
Kan inte minnas när han hade feber sist. Det är inte många ggr han varit dålig på de här 2½ åren. Tack för det!

PICT2266

PICT2265

Myser till det i fåtöljen och kollar på Toy Story! :)

0 kommentarer: