CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 november 2009

|| Duktiga kille

Hemma igen och jag kan äntligen sätta mig och vila lite.
Det ha varit full rulle hela förmiddagen.
Men nu sover barnen lite och jag ska passa på att göra ingenting när jag har möjlighet ;)

Sprutan gick över förväntan. Hampe spatserade in i väntrummet på BVC och berättade för alla högt och tydligt att han minsann skulle ta en “spluta i ammen”  Go-fis! :)
Han sa inte nånting under sticket, inte en min!
Så nu känner inte jag mig lika nervös heller.
Men jag tar min nästa vecka istället.

PICT2566

Stolt över sitt plåster som han vill visa upp hela tiden!

1 kommentarer:

Carolina sa...

Hej!
Jag vill tipsa om att det är 3 pågående tävlingar inne hos mig nu, man kan vinna presentkort på barnkläder, presentkort på barnrumsinredning och ett väggord!

På söndag startar dessutom min julkalender, massor med härliga priser att vinna hela vägen fram till Julafton!
Lägg gärna till mig på Bloglovin' så du inte missar några tävlingar - och passa på att delta, det är stor chans att vinna!
Kram Carolina