CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

05 november 2009

[ Ändrat mig.. Igen! ]

Guud vad jag hattar runt känner jag. Jag velar och velar ang dagis…
Har fått ett litet erbjudande nu som innebär att Hampus kan börja lite senare och även äta lunch och då på en annan avdelning
Ska testa det en vecka.
Blää vad jag hatar det här. Men idag när jag kom till dagis springer Hampus emot mig och berättar att han bakat med sina kompisar och hoppat i sandlådan, jag ser verkligen hur lycklig han är när han berättar, då smälter ju hjärtat! Jag vet ju att han har så roligt, han lider ju inte av att vara där! Det som blir lidande är ju sömnen, maten och vår vardag här hemma när han kommit hem. Men ja, jag får ge med mig och testa detta en vecka så får vi se efter det…
*puh* det här suger musten ur mig.
VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT FÖR?! 
Vill ju bara det bästa för min son!

Nä nu ska jag sluta babbla om dagis!
Dags att hotta upp bloggen lite istället!

Later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilket bra erbjudande från dagis! Hoppas det kommer funka fint!
Att du funderar så mkt för vad som är bra för din son visar bara hur bra förälder du är. Som förälder (jag) har man väl alltid lite dåligt samvete över ngt.. ;)

Sen finns det faktiskt såna föräldrar som inte bryr sig särskilt om dagis, de e bara glad att ungarna har någonstanns att vara.

Mvh Emma Lidkp