CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 november 2009

|| Barnkläder får man aldrig nog av

Det slog mig för ett tag sedan kan ju faktiskt köpa klänningar, kjolar, strumpbyxor och andra TJEJkläder nu ju!
Jag behöver inte bara hålla mig till pojkavdelningen längre (även om jag tycker att det är minst lika kul!)
Visst har jag shoppat åt Novalii under dessa 4 månader, konstigt vore det ju annars ;) Men har inte köpt någon klänning än.
Dels för att det är ganska opraktiskt på en liten liten bebis.
Men nu är hon ju inte så liten liten längre och självklart ska hon ha klänning till jul och nyår! ;)

Hittade två när jag kikade runt lite på Lindex och Kappahl,
inte så juliga kanske,  men ack så sööta! :)

klänning kappahl 179 klänning lindex 179

 

 

 

 

 

 

 

 

Kappahl 179:-                                          Lindex 179:-

Och supergulliga sammetsskor till det! :)

sko lindex 99

Lindex 99:-


Åh jag blir så shoppingsugen!
Men ska spara mig lite…

 

klänning 149

lindex klänning 99

 

 

 

 

 

 

 

 

set lindex 149

Allt från Lindex, 149:-,   99:-,   149:-

 skjorta kappahl 179

Och en snygg jul-skjorta till Hampe kanske!?
Kappahl 149:-

1 kommentarer:

Emma sa...

Ååå, så fina kläder!! :D

Den svarta klänningen med stora prickar var superfin som nyårsklänning ju!! :) Sammetsskorna är bara föör söta!! Och skjortan kan jag se coola Hampe i framför mig :)

den vita klänningen med söta renar på är sååå grymt gullig, hars ett den på en liten tjej irl och den är så söt så man inte kan sluta titta på den ju :) tihi...