CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 november 2009

|| Bilstädning

Japp! dagen har bestått av mys och bilstädning.
Vi ska nämligen sälja “bussen” imorn!
Så nu är vi snart utan bil. Yeey!
Men förhoppningsvis blir det ju en ny inom kort! ;)

Har blivit lite dåligt med bloggande de senaste dagarna, men Novalii sover i stort sett inte om dagarna just nu, så det har inte funnits tid att sitta vid datorn. Vill ju inte direkt göra det när barnen är vakna. Annars brukar jag passa på när Hampe sover sin lunchlur. Om Nova också sover vill säga…
Ja, ja. Bla bla…
Har äntligen skaffat photoshop på den här datorn iallafall.
Så nu kanske bloggen kan få ett lite bättre utseende!



Köpte mig den här Marabou Sensation -  Toffie & valnöt
(som höjs till skyarna överallt) för att njuta lite ikväll.
Men, näe! De va’ inget för mig. Alldeles för sliskig på något sätt.
En ruta åt jag och känner att det räcker gott och väl :(
Men jag kom undan mitt chokladsug lätt ;)

0 kommentarer: