CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 februari 2010

|| Usch och fy

Rotade fram Hampes “gamla” Herqules (raptor 3 spinn –08)  vagn ur förrådet igår. Tvättade av den och smörjde den lite och tänkte att den kunde tjäna som singelvagn till Novalii de gånger Hampus vill gå eller inte är med eftersom vår Vibe inte är vändbar, och jag vill gärna ha henne emot mig ett tag till…
Men fy fasen alltså. Det är ju ett rent helvete att gå med den i snön, iallafall om man, som vi, är vana vid en lättkörd vagn som Viben… Den kan man med lätthet köra med en hand igenom slask och snö utan problem…
Med Herqulesen får man sig ett riktigt träningspass.
Speciellt när det är lite tö ute…
Nä huga. Den får stå inne tills det blir barmark, jag ger den en chans till då… Annars stannar den inte kvar hos oss…
Det jag tycker är bra med den är att den är vändbar, och handbromsen är underbar i nedförsbackar, den saknar jag.
Men tacka vet jag Phil & Teds Vibe!
Oslagbar än så länge, av de vi testat!

DSC03465  DSC03466DSC03467

0 kommentarer: