CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 februari 2010

|| Fredagsmys

Det har jag och barnen haft ikväll!
Jag och Hampus har ätit popcorn och tittat på film… Novalii var inte så intresserad av det utan utforskade hela vardagsrummet just då istället. Sen har vi bara gosat  i soffan.
<3

Imorgon ska vi ta en shoppingtripp till Skövde är det tänkt.
Ska försöka hitta lite kläder till dopet till oss alla.
Fick även presentkort på skor av Kriss i julklapp så ska kolla efter några nya klackar… (Aah vill ha våår nu, på tal om det!)
Och så behöver vi en ny matta till hallen, ett måste, jag blir galen på denna… Aldrig mer nålfiltsmatta i hallen… Gör ju inget annat än å dammsuger den där mattan tycker jag… 
Med min stora klumpiga vanliga dammsugare då alltså!!
Glider ju TYVÄRR inte omkring med en Ergorapido!
;)

0 kommentarer: