CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 februari 2010

|| Duktiga tjej

Nu måste jag väl ändå påstå att Novalii kryper på riktigt.
Så som det “ska” se ut, på händer och knän…
Hon har testat alla möjliga vis hittills när hon ska iväg en bit, mest med händerna i golvet och en fot och ett knä och liksom skjutit sig fram…Men idag dundrade hon iväg genom hela vardagsrummet
på “rätt sätt”.

Igår hade vi lite besök här hemma och Novalii satt med och myste i soffan. Hon kröp, snurrade runt och donade länge.
Sen ställde on sig upp, från mage, mot ryggstödet! Det hände flera gånger… Och idag gick jag in i köket för att hämta något, när jag kom tillbaka, 1 min senare stod hon upp mot en pall som Hampus har i vardagsrummet. Senare drog hon sig även upp vid vardagsrumsbordet! *stolt*

Älskade tjej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg när jag letade efter info om P&T Vibe. Har beställt vagn i USA då vi ska dit på semester.
Vi har beställt syskonvagn men kommer att använda den som singel.
Jag har försökt hitta info om hur vagnen ser ut framifrån när den är i sovläge. Är rädd för att det blåser rakt igenom eftersom suffleten inte kan flyttas ner.
Har du möjlighet att fotografera din vagn framifrån när du har det i liggläge och skicka foto till mig?
Tack på förhand
Hälsningar
Sanda

Emma sa...

Men åå, vad roligt! :) Duktiga Novalii!! :D