CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 februari 2010

|| Godmorgon världen

Galet trött är jag!
Novalii har haft ännu en strulig natt. Nattade henne vid 21 som vanligt, men hon hade så svårt att komma till ro.
Mellan 21-01 knölade hon rejält och vaknade flera gånger…
Jag gick inte ens och la mig där emellan för det är bara jobbigare att kliva ur sängen hela tiden.
Efter kl 01 så orkade jag inte sitta uppe längre så gick och la mig, och hann väl bara somna så vaknade hon igen.
Men sen sov hon mellan 02-05. 05 vaknade hon och fick välling och sov sen till 08.
Men min dag började 06:30 för då vaknade Hampus…(?!?)
Han har väl aldrig varit vaken den tiden förr?!
Fattar inte vad som händer. Går dom igenom en varsin “fas” samtidigt? Börjar båda bli sjuka? För några nya “rutiner” är det inte, det märks… Kanske känner dom av min stress inför både det ena och det andra… Ja, jag vet inte, jag hoppas bara att det återgår till det normala snart igen.

Nu kom Hampus och sa att han ville sova lite…
Ja, så blir det när man kliver upp i ottan…
Men kan ju inte hindra honom… Då får vi en jobbig dag.

Later!

0 kommentarer: