CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 februari 2010

|| En pryl

Om jag fick önska mig en enda pryl för tillfället så skulle det bli en “Ergorapido” (nya modellen) ! Jag springer runt med vår dammsugare dag ut och dag in för att hålla undan hundhår osv.
Eftersom både Hampus och Novalii ålar omkring…
Fattar ju att man inte storstädar med en sån här, men att bara kunna svepa av matta eller hallgolvet i farten hade ju varit underbart! Och slippa riva ut dammsugaren ur städskåpet var endaste gång. Vilket oftast medför ännu mer plock när saker ramlar ut så fort man tittar på den, och inte minst irritation eftersom det är proppfullt där inne och att bara få den på plats igen utan att den fastnar i något verkar vara en omöjlighet.
Skåp är vi inte bortskämda med här hemma!

 

Såå en “Ergorapido Plus” önskar jag mig nu!
Hör du det… eh…. Gud?! ;)

 

                                                                                                                .:Bild lånad från google :.



(skrivet fredag 12 feb kl 14:22)

0 kommentarer: