CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 februari 2010

|| Baka baka liten kaka

Dagen har sprungit iväg… Tog som sagt en promenad på dagen, det är skönt ute, men väldigt slaskigt börjar det bli. Men jag ser positivt på det, kanske kan man börja se ljuset i tunneln snart?
Vill inte ha mer snö nu. Men tror man att det är över nu så skiter man väl sig en lök! Nä förresten, jag hoppas och tror ingenting för tillfället.

Vi har även varit på gymmet. Det går riktigt bra nu!
Jag blir mer och mer peppad för varje gång vi är där. Kul med resultat. Har även tappat drygt 4 kilo sedan den 19 januari utan att göra något radikalt utöver träningen. Godis och kakor är det inte nolltolerans på längre eftersom mitt sötsug är borta! Men äter jag nånting kan jag hålla det på en rimlig nivå nu mer!
Och jag har inte gått upp i vikt även fast jag äter något då och då.
Läsk struntar jag däremot i för det är min svaghet.
Hejja mig! :)

Och på tal om kakor så har jag och Hampus bakat idag!
Jag är inte den som bakar bara sådär, men Hampus tycker att det är så roligt och jag har lovat honom det i några dagar nu, så idag slängde vi ihop en chokladkaka som blev smaskens!

PICT3633 PICT3635 PICT3636
PICT3638
PICT3644PICT3645

Fruktansvärt osnygg, men det är väl smaken som räknas va?
;)

0 kommentarer: