CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 februari 2010

|| Hampus gör framsteg han också!

Idag satt han vid köksbordet och ritade lite.
Jag frågar om han kan rita en bil, och han ritar massa streck som vanligt, jag frågar om han kan rita en blomma, det blir också bara massa streck. Kriss frågar om han kan rita en boll, och visar hur man gör, och Hampus härmar… En riktigt bra cirkel blev det!
Sen frågar jag om han kan rita en gubbe.. Men då säger han bara “nej, hampus kan inte” och fortsätter att rita på sitt sätt.
Men efter en stund så säger han “titta mamma, gubbe!”
Så jag går dit för att titta på hans streck… Som inte är några streck utan faktiskt en huvudfoting med 2 ögon och en mun!!
Jag frågade om han kunde rita armar också, och det gjorde han…!
Han ritade även dit et par skor utan att jag sa något om det!
Jag är så stolt över mina två idag ! ;)

DSC03520
Hampes första huvudfoting :)

1 kommentarer:

Emma sa...

Nämen åå, så duktig han är!!! Nu får han måla med färg så ni kan rama in hans huvudfoting hihi... jag kommer vilja rama in viggos första teckning hihi...