CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 februari 2010

|| Inte alltid en dans på rosor

Idag är det ingen exemplarisk dag.
Jag har var upp ÅTTA gånger till Novalii i natt. Väldigt sällsynt måste jag säga… Hon fick inte välling, den tabben gör jag inte! Utan hon fick nöjja sig med nappen. Men jag tror inte att det var av  “vällingsug” som hon vaknade heller egentligen för hon är lika gnällig idag. Hon sover mycket, har gjort ifrån sig 3 b-blöjor redan, hon som max bajjar en gång om dagen…
Och hon vill inte gärna äta och näsan rinner…
Antingen är hon på väg att bli sjuk eller så är det tänder.

Vet att man inte ska skylla på tänder…!
Har känt att tandköttet är väldigt svullet, det har det varit i någon vecka nu. Men det vill inte komma något.
Inte gör dig mig något, men är det dom som spökar nu så får dom gärna spricka igenom nu mest för Novas skull men även för min!

Hampus blir också ganska gnällig när Novalii är det.
Så det blir dubbelt upp här liksom.

Nu sover dom båda lite iallafall så jag ska passa på att slänga omkull mig i soffan en stund med en kopp kaffe!
Det behöver jag.

1 kommentarer:

Sandra sa...

Sådär är Milton oxå, fast de kommit upp en liten tandsing :)
Men de kanske kommer flera.. vem vet? :)
Hur går de med jobb-sökandet här uppe då?
Kram!