CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 februari 2010

|| Dagen

Har inte gjort speciellt mycket idag.
Barnen vaknade sjukt tidigt, kl 8 satt vi vid frukostbordet…
Det var inte i förrgår man va uppe och vaken vid den tiden, meen det kändes inte lönt att försöka söva om båda två.
Det tidiga uppstigandet gjorde att vi var på gymmet redan kl 10!
Riktigt skönt faktiskt! Önskade man kunde göra så varje träningsdag, men jag känner inte för att ta med mig 2 barn ensam till gymmet och eftersom Kriss kommer hem kl 07 gissar jag att han inte känner sig riktigt redo att lyfta skrot 3 timmar senare.

Utöver det har det bara blivit lite handling…
Och resterande timmar av dagen har vi spenderat på golvet med Novalii. Hon fattade galloppen riktigt nu på kvällskvisten och kröp iväg en bit, tog tag i mig när jag satt på golvet och ville ställa sig upp… Nu tar vi det lilla lugna tjejen!! ;)
Vill inte behöva utsätta dig för en sån där gräslig hjälm!

Nu sover hon dock och jag bara längtar till i morgon så hon kan träna vidare :D Vet, vet, veeet att jag kommer ångra att jag sa detta, hon kommer vara överallt väldigt snart. Minns hur det var med Hampe, inte en sekund kunde man titta bort precis nr han hade lärt sig att krypa... Men det är så roligt!!
Och på tal om Hampus så är han däremot vaken ännu (kl 22.15!!) han tittar på Cars i sitt rum… Gofis!  Det kan han få göra idag…
Vi har inget att passa i morgon och ibland måste man få avvika från kvällsrutinerna… :)


Några bilder från gymmet i söndags…
Hampan tränar på sitt eget lilla vis

DSC03503 DSC03504

DSC03508

DSC03509

Och Novalii iakttar och charmar.
De stora grabbarna framstår inte riktigt lika hårda när de ser Novalii av någon konstig anledning ;)

DSC03506

0 kommentarer: