CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 augusti 2009

[ Fyra veckor senare… ]

…Är jag nere på samma vikt som innan jag blev gravid!
Var inte supersmal innan heller och några kilo till ska bort!
Har inte gjort någonting alls för att tappa de 12 kg jag la på mig. Har inte funderat på vikten alls under de här veckorna och inte brytt mig om vad jag stoppar i mig. Barnvagnspromenaderna har varit begränsade pga vädret men kunde inte tro att det skulle gå så här lätt!

Nu är jag iaf riktigt peppad på att börja träna igen och få bort
det “sladdriga” som är kvar ;)
För nån vacker kroppsform har man ju inte precis!

DSC01857

DSC01858

DSC01860




Idag:

DSC01864


4 veckor sedan:

DSC01410

2 kommentarer:

mormor sa...

Kramis från gammelmorfars

Emma sa...

Du är ju jättesmal och FIN :D Jag ser ut som en stor degklump haha!!! Vad skönt att det gått så bra för dig! :)