CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12 augusti 2009

[ Bvc ]

Idag 15:30 är det dax för bvc igen.
Vägning och mätning står på schemat.
Hoppas hon har gått upp bra den här gången. Var en ganska klen viktuppgång sist vi vägde också.
Amningen funkar bra, men jag har inte tillräckligt till henne så jag kompletterar med ersättning. Försöker få henne att snutta ganska ofta för att öka produktionen, men hon blir skit arg när det inte kommer så mycket som hon vill. Men jag kämpar på ett tag till. Hon får ju iallafall i sig antikroppar från mig varje dag och så blir hon mätt på ersättning. Funkar det inte, så är det så… Ingenting att hänga läpp för.
Vi måste ju må bra båda två!

Men som sagt, jag hoppas ersättningen har haft lite effekt!
Ska passa på att väga och mäta Hampus också.
Det har jag inte gjort sen han var 18 månader!!
Han har nog ökat några kilo nu! ;)

Nu frukost!

1 kommentarer:

Romeo Patrick sa...

Hello hoppas det går bra idag på bvc.

Mitt inlägg var av ett skämtsamt slag, nog förstår jag att folk skriker i baksätet, jag skulle bett att gå av bilen om jag var du så det är ju förståtligt, skrev bara ner det som en komiskt grej, från att be mig köra lungt till att skrika trampa på gasen :P