CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 augusti 2009

[ Första natten avklarad ]

Det gick jättebra i natt!
Novalii åt vid 22 tiden och somnade ganska snabbt efter det.
Så jag gick och la mig och kikade på film. Somnade på en kvart eller nåt… Var så trött. Vid halv 3 vaknade skruttan för att äta igen.
Det gick i utan problem och hon somnade fort för att sen vakna vid 06 igen. Hon åt lite mer och var sen ganska pratglad men somnade om igen efter ca 30 min. Kl 9:30 klev tre fjärdedelar av familjen upp för dagen. Det måste jag ändå säga var en ganska bra natt!


DSC01911 

Idag vet jag inte alls vad som händer.
Kriss sover väl som sagt en stund idag så jag ger mig nog ut med barnen på egen hand. En tur för att hälsa på Malin om hon jobbar kanske? Synd att vädret inte är det bästa.
Vill inte ha massa sol och värme, men uppehåll vill jag ha.

1 kommentarer:

mamma sa...

Oj så lik Hampan hon är över ögonen på den bilden. Det är så kul att se hennes stadiga, vakna blick. Åh så jag längtar tills ni kommer.

Massa Kramar