CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 augusti 2009

[ Bloggen blir lite lidande…]

…Har skrivit flera gånger att jag ska bättra mig med inläggen här.
Men just nu ligger prioriteten på mina barn! Även fast Hampus gillar att roa sig själv och Novalii sover i stort sett hela dagarna så vill jag vara nära… Det var skillnad när jag var gravid, jag orkade inte göra något, daton var mitt “tidsfördriv”. Hampus krävde ju såklart min uppmärksamhet då också men accepterade att han inte fick den till 100%, han verkade förstå att mamma inte orkade springa runt.
Jag gjorde så mycket jag orkade.

Men nu när dom är två är det väldigt viktigt att Hampus inte blir undanskuffad och känner sig bortglömd och då känns det som att datorn “tar” hans tid.
Med detta menar jag inte att jag tänker sluta blogga!
Men kommer det inte ett inlägg en dag så umgås jag bara med mina barn till 100% och uppdateringen blir lite lidande!

Hellre bloggen än barnen!
<3

0 kommentarer: