CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 maj 2008

[ Grejor ]

Lite shopping igår. Hampus var i akut behov av ny vårjacka så det blev två på en gång :)
Han kan ju faktiskt kladda ner den ena å då mååste man ha ombyte ;)
Sen ett par nya dojjor eftersom han förmodligen snart tar sina första steg!
Och en kuba-kepa kan man ju inte ignorera när man hittar en som passar :P
Blev lite annat med. Blandannat ett par shorts 2 linnen och en t-shirt. En "solhatt" och en till kepa. en trucker.
Till mig blev det lite med. köpte mig 6 snygga kaffemuggar. Ett par nya gardiner till sovrummet och lite annat kraffs... Kan lägga upp bilder på det i morgon när min kamera fått sig lite laddning. Men kan bjuda på några bilder på hampe-fynden idag. Men dock i väldigt dålig kvalité. Kass mobilkamera :(
Dax för en ny tycker jag! Jag har ju trotts allt födelsedag nästa vecka! ;)
*hint, lilla familjen* ^^

Nu lockar sängen!

Saknar dig!

Puss å godnatt alla.







0 kommentarer: