CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

03 januari 2010

|| Bloggen är knappt levande…

…Men det är vi!

Har varken haft tid eller lust med bloggen under jul och nyårshelgerna. 100% prio på familjen har det varit och vi har haft det underbart!
Känns just nu som att lägenheten nästan svämmar över av leksaker, kläder och andra prylar. Vilket pakethav mina barn fick i år! Tack, tack alla!

Nyår firade vi i Hudiksvall (Iggesund) och därifrån kom vi hem igår kväll. Har haft en jättetrevlig vecka med min familj och längtar redan tillbaka även om det är skönt att vara hemma i rutinerna igen.
Novalii växer så det knakar, inte i storlek kanske, men hon har utvecklats enormt de senaste veckorna. Sitter helt själv på golvet  och leker med sina leksaker. Hon “springer” i gåstolen och lever rövare hela dagarna :) Hon är stora tjejen nu!
Hampe utvecklas mycket han med och är inne i en fas där han härmar allt man säger och gör. Vi skrattar så tårarna sprutar åt hans påhitt varje dag. Och det här “kan själv” eller “Hampus kan” får man höra en miljon ggr om dagen! Något enerverande ;)
Mer om det senare…



Bloggen kommer förhoppningsvis fortsätta som förr med uppdateringar från våra vardagsbestyr m.m.
Och jag kommer även att föra träningsdagbok från och med i morgon (då både jag och Kriss börjar träna på riktigt igen) mest för min egen skull, för att peppa mig själv…
Men kanske någon annan kan inspireras också…
Nu är det styrketräning, kondition och bättre kostupplägg som gäller! Det kan bli både övningstips och recept framöver.
Nu siktar vi mot sommaren!  ;)



Jag säger välkommen år 2010!

0 kommentarer: