CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 december 2008

[ Yaaawn* ]

Uhh va trött jag är idag. I 3-4 nätter har Hampus 'knölat' nu. Han sover väldigt oroligt. Vet inte om han är i någon drömperiod eller vad det kan vara? Han gnäller med jämna mellanrum men verkar ändå inte vaken. Får springa upp och ner hela natten och det känns inte som att jag hinner somna om igen innan det är dax att kliva upp igen. Ska väl egentligen inte klaga eftrsom Hampus det senaste året varit en riktig sjusovare. Men man blir ju samtidigt van att få sova och då känns det extra jobbigt när det blir såhär. Men det är väl lika bra att vänja sig antar jag. Lär ju inte bli mer sömn framöver ändå :)

Idag är det tvätt och sen packning som gäller. Vi blir inte borta så många dagar, men dom måste ju planeras iallafall. Har ingen aning när vi ska åka eller när vi förväntas vara framme. Men ett som är säkert är att det kommer att ta längre tid att åka med Hampus än om vi åkt själva. Får väl räkna med ca 8 timmar. Ska bli kul att åka över bron, det har jag aldrig gjort förr.. är säkert inte alls mycket att se, men jag inbillar mig det iallafall.

Nu, frukost.
Later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker synd om dej som inte får sova men tyvärr kan jag bara känna med dej inte göra något.
Hoppas ni får det riktigt trevligt i Danmark och att du kommer att förstå de fulla danskarna ;). Kanske Hampan kan tolka.

Massa kramisar