CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 december 2008

[ Julen är förbi ]

Var inte så het med kameran denna gången tyvärr,
blev nästan bara några halvusla mobilbilder.
Måste bli bättre på att använda kameran igen!
Men några "highlights fick jag med!


Med favoriten bonusmorfar!



Knäpper du på mig knäpper jag på dig!



Julklappsöppning hos morfar och bonusmormor med moster Emma och moster Frida.



Efter en hektisk dag somnar man gott i famnen hos Mommo!

Nu är julstöket över. Tänk att man stressat så för bara några timmar egentligen! Självklart är det värt det, men varför inte bara slappna av och låta allt falla på plats utan stress? De ska jag göra nästa år! Ska även köpa julklapparna i tid då! *hrm* ;)
Kriss är långledig nu. Från 19:e till 6:e så vi ska passa på att hitta på så mycket det går de här dagarna. Inte ofta vi får chansen till det. Ikväll kommer några kompisar över och lagar mat med oss, det ska bli trevligt, det är skönt när folk kommer hem till oss ibland istället för att man ska behöva planera allt för att Hampus ska med. Han kräver inte mycket och är underbar att ha med, men oftast blir man kvar ett tag ch då ska de stämma med sovtider och allt.
Är vi här hemma behöver vi inte rucka på rutinerna och det tycker jag är skönt. Han blir lugnare då!

*puh* vet inte om jag ska ångra att jag köpte en hel del saker med ljud till Hampus i julklapp. Det mesta han fick låter och just nu kan man tro att det är en hel parad som drar igenom hans rum. Får hoppas att det sitter kassa batterier i prylarna ;)

0 kommentarer: