CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

06 december 2008

[ Uppdatering ]

Det är glest med bloggandet nu.
Vi har inget internet i den nya lägenheten ännu. På måndag tror jag det kommer, då är jag igång igen.
Just nu är jag och Hampus hos svärmor/farmor i Skövde. Vi har fått ommålat i vardagsrummet och vill hålla oss borta därifrån i helgen. Och Solveigs lägenhet står obebodd här för tillfället så här ska vi husera hela helgen. Kriss var här igår också men ikväll ska han på julfest med jobbet så då får han sköta sig själv i färglukten där hemma. Hampus och jag stannar nog här ill måndag kväll, känns skönt att komma ifrån lite. Det har varit väldigt mycket med flytten den senaste tiden. Man behöver lite andrum. Kriss kommer tillbaka hit i morgon.
Vi har även fått en tidig men mycket välkommen julklapp idag. En tvättmaskin! Den kommer göra min vardag snäppet enklare kan jag säga. Helt underbart att slippa släpa tvätt å barn och allt va som ska med ner till tvättstugan varje gång det ska tvättas, dvs. ofta!
Tack svärmor och svärfar!
Nu ska jag och skrutten ta och äta lite middag sen kanske vi ger oss ut på lite upptäcktsfärd här i Ryd. Om vädret ändå kunde lätta upp nån gång.
Later folks!

0 kommentarer: