CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 april 2009

[ Morgonstund ]

Här sitter jag i min ensamhet med en mugg O’boy!
Till saken hör att klockan bara är 07.55 :-O
Vad gör jag här NU? Hampus sover och lär göra det i säkert två timmar till… Som jag skrev igår så känns det skönt att “komma igång” innan Hampe vaknar, men att kliva upp 07.30 hade jag inte tänkt.
Men jag är inte ett dugg trött trots att jag sovit som en kratta hela natten. Är det kroppen som börjar ställa om sig för förändringar tro?

Jaha va ska jag göra nu då?
Hade vi haft en egen trädgård hade jag gått ut nu. Det är redan 14 grader varmt! Kommer nog bli en kanon dag idag också.
Kul det för alla som ska fira valborg.
För mig blir det inget firande alls. Kriss börjar jobba sju ikväll.
Å eldningsförbud är det så det lär inte finnas nån brasa att titta på heller, om det ens finns sånna nu för tiden?
Jaja, bara jag får vara ute idag på dagen så är jag nöjd! :)

Later!

1 kommentarer:

mamma sa...

Morgonstund har guld i mund!, vad nu det kan betyda. Tråkigt att Kriss ska jobba och ännu tristare att han börjar 7, men men...
Idag får vi höra om det är eldningsförbud här också. Igår hävdes det men troligen blir det förbud.
LillClas har öppnat i stan (Clas Olsson), ska ev ta en tur dit efter jobbet idag.
Ha en bra dag!

Massa Kramisar