CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

03 april 2009

[ Här för att stanna? ]

Vilken underbar vårdag vi hade igår!
Vi var ute i stort sett hela dagen, jag mår så bra när det är så!
Idag är det rätt molnigt, men ganska varmt och det skulle spricka upp framåt eftermiddan’ i alla fall! Så vi hoppas på det.
Våren är här för att stanna nu va?! Hoppas hoppas.
(får väl kanske ångra mig bittert att jag ens nämnde nåt nu)
Det blir dock en lugn dag idag även om solen kikar fram. Har haft så fruktansvärt ont i fogarna i natt. Känner det lite hela tiden, men värst är kvällar och nätter, så idag känner jag mig inte alls fit for fight.
Ska eventuellt ta mig lite “egentid” och gå å lägga mig i solariet en kvart. Skulle vara skönt!

I morgon kväll ska vi iväg till en kompis till Kriss som ska bli tatuerad.Han kan inte förflytta sig så lätt så vi får ta studion med oss till honom. Och på söndag kommer en kund hit.
Ingen lugn och ro på helgerna här inte…
Men det gör inget,
för själv vill jag bara att tiden ska gå fort fort så det blir måndag.
Då är det Göteborg och ultraljud som gäller!
wii!


DSC00520
En piggelin i vårsolen slår aldrig fel!  

0 kommentarer: