CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 december 2009

|| Aj, aj

Blev inget bloggande igår.
Hade fullt upp. Pajade ryggen, var i Skövde hela dagen och hos Kriss pappa på kvällen.

Ja dagen började inte toppen. Satt på golvet bredvid Novalii som satt i gåstolen. Skulle lyfta ur henne och lägga henne på golvet för att klä på overall, precis när jag lyfter så smäller det till i ryggen så jag inte kan andas… På nåt sätt tar jag emot mig med armbågarna, tack å lov eftersom jag håller i Novalii.
Kriss sitter  soffan och studsar upp och tar Nova. Då kan jag börja andas och ramlar ihop på golvet.
Det gör så helvetiskt ont och Kriss får lyfta upp mig till soffan.
jag kan inte  röra mig och tror för en stund att jag fått ryggskott, men rörligheten kom tillbaka ganska snabbt.
Men fy fasen va ont jag hade hela dagen… Proppade  mig Alvedon och åkte till Skövde där jag stapplade om kring hela dagen för att fixa det sista. Vad göt man inte för julen?

Idag är jag knappt människa kan jag säga.
Men antar att det bara är en sträck muskel. Eller bara och bara…
Det är inte så bara ska jag säga…
Novaliis 6,5 kg känns mer som 16,5 just nu. Skit. :(

1 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas du blir bättre i ryggen igen, och att allt är bara bra med familjen! :)